søndag 1. november 2009

I Ramundberget på ski:-)!!

Ja, da er de første skiturene unnagjort. I Bruksvallarna ble vi velsignet med strålende vær og gode forhold. Jeg, Kjersti Bø, Jesse "James" Smith, Magnhild Roe og Simen Bækken delte hytte på baksiden av Bruksvallslidens Hotell.

Der var det god stemning, valsmakende mat og spilloppper til langt på kveld. Bjørnen viste seg atter en gang som en stor Mazarin-dödare..

Ettersom jeg ikke hadde tatt med meg skøyte-skiene, ble det stort sett lange klassiskturer på meg. Det fungerte fint, men det er bestandig en spesiell følelse å finne fram skiene, sjøl om 170 timer på rulleski er tilbakelagt pr.dags dato. Armene var plutselig ikke så sterke som jeg trodde, hehe..!
Ole Thonstad kom også innover på søndag. Han filmet og var tilstede som coach og motivator. Sjelden man ser seg sjøl på video for tiden-men nyttig var det!!
Nå blir det to dager på jobb i Tydal, før jeg og Håvard "Terminator" drar innover igjen på onsdag-og blir til søndag. Tipper Terminator gleder seg til å spenne på seg Salomon-skia og gli innover krittvite vidder.
Ps: Det ryktes helt til Haltdalen at resten av de lange gutta har gjennomført nok en "rysare" økt på rulleski. Det lover godt for videre suksesser i skisporet.
-bjørnen-

3 kommentarer:

  1. Ser ut som det ble et bra opphold ja! Gleder meg veldig til vi drar onsdagen! Her hjemme har som du nevner resten av de lange guttene hatt lang hardøkt staking i dag. Nærmere fire timer hvor den siste timen ble speielt hard. Det er godt å ha gjennomført en slikt økt. Så Sportsnyhetene på NRK i kveld at Alsgaard satser maks på å slå oss til vinteren..spennende!!

    SvarSlett
  2. Vel, da vet ikke mannen hva han begir seg utpå-jeg sier ikke mer..!!

    SvarSlett
  3. Ja ja.... det er noen som har det!
    Her springer vi til krampa tar oss! Var å sjekket ut akebakken nå, og den hadde ikke blitt noe spesielt lettere siden i fjor! Men det er lenge til Vasaloppet! Kos dere i Bruks!

    Frode

    SvarSlett