torsdag 26. november 2009

Da er sykkelen solgt!

Det er ikke ofte man er ute å sykler 26.november, og særlig da ikke i trektene rundt Skistua. I savnet etter å komme seg på ski, fant jeg ut jeg da kunne bruke de områdene som man normalt går på ski i nå i slutten av november.



Etter en periode med masse trening, rulleski og løp/elghufs føltes beina i dag tidlig ut som to tømmerstokker. Derfor tenkte jeg at jeg tar å sykler meg en god runde, målet for turen var å sykle litt aktiv stisykling ned fra Henriksåsen til Grønlia. Skjønte tidlig at dette ville bli en spennende tur, for de aller fleste stiene var islagte.

Og ganske riktig, dette ble spennende, for i starten var det lite is men lengre ned var det rene holka. Jeg kom i godt driv og der lå isen som ei speilflate, og da var gode råd dyre, jeg satset på intuisjon og la avgårde inn i skogen og håpte bare at dette skulle ordne seg!



Vips, så lå jeg der! Med sykkelen 3-4 meter lengre ned i lia og med meg rundt ei rot. Med kiropraktoriske bevegelser kjente jeg etter om hele kroppen fortsatt var like hel.
Heldigvis gikk alt bra, både med meg og sykkelen!



Etter dette var det bare å trille hjem, for nå skulle sykkelsesongen avsluttes!

Knappe timen etter endt økt var sykkelen ute av huset, og en god Diamant Kimberlite vil få en ny eier!



Takk for mange fine turer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar