torsdag 29. oktober 2009

Endelig frisk etter 10 dager med sykdom

Etter 10 dager med sykdom var det godt å komme igang med treninga igjen.Mandag denne uka kunne jeg endelig finne frem rulleskiene og legge ut på treningstur.


Idag kjørte jeg en 2t stakeøkt om Spongdal.Tok i bruk rulleskiene med 4'r hjul,så overkroppen fikk kjørt seg bra.Rullet ikke så veldig bra skiene for å si det sånn.La inn 4*4 min råstaking underveis også,samt at siste 20 min fra Klett ble det kjørt hardt.Var godt å komme hjem og legge seg på sofaen da ja:)


Merker lite til at jeg har vært syk,så det er bra.
Skal prøve meg på en elghufsintervall Lørdag,i terskelfart,
så får håpe kroppen er noenlunde grei.Ellers blir det vell en lengre staketur i helga også,håper været holder seg som det er, med 5 grader,sol og tørr asfalt.

Håper flere legger inn litt om trening osv slik at vi kan gi juniorbloggen litt kamp, de har virkelig kommet godt i gang,og er veldig ivrige på Bloggen:)

(Bildene er fra tidligere i år)

1 kommentar:

  1. Bra du er i gang igjen Audun! Blir selv i Trondheim når det er meldt så fine barmarksforhold. Vi kan jo få til fellesøkt staking søndag! Ellers er det bra hvis får skikklig liv i bloggen. Så her er en oppfording til alle lange gutter om å sette seg ned å skrive litt innimellom all treningen.
    Skihilsen fra Terminator

    SvarSlett